EVALUERING AF MATEMATIK OG BEREGNINGER I dette års evalueringsskema er der først 7 spørgsmål, der kan besvares ved et kryds ud for det bogstav, der svarer til ens mening. Er der IKKE et sådant bogstav, kan man i stedet skrive en kommentar ud for spørgsmålet. Efter de 7 spørgsmål bliver man bedt om at evaluere den undervisning, som man har fået på kurset, og til sidst kan man kommentere alt det, som evalueringsskemaet ikke dækker. F.eks. ens generelle holdning til kurset, lokalerne, lærebogen, spisesedlerne etc. etc. Skemaet bedes afleveret SENEST fredag til en af underviserne på kurset (eller dennes dueslag). Skriv gerne læseligt! SPØRGSMÅL VEDRØRENDE KURSETS STRUKTUR Spørgsmål 1. Matematik og Beregninger (MOB) beslaglægger i år to hele dage i en hel blok (7 uger). Hvad ville du foretrække, at MOB beslaglagde: a) Fire dage i en halv blok. b) To dage i en hel blok (som nu). c) Fire halve dage i en hel blok. Spørgsmål 2. Hvad foretrækker du: a) Mere tid til forelæsninger b) Uændret tid til forelæsninger (8x40=320 minutter/uge) c) Mindre tid til forelæsninger d) Ingen forelæsninger Ved svar a eller c: angiv ønsket tid per uge. Spørgsmål 3. Hvad foretrækker du: a) Mere tid til øvelser b) Uændret tid til øvelser (4x45=180 minutter/uge) c) Mindre tid til øvelser d) Ingen øvelser Ved svar a eller c: angiv ønsket tid per uge. Spørgsmål 4. Hvis MOB beslaglægger to hele dage om ugen, hvad foretrækker du så: a) Længere selvstudieperioder b) Uændret selvstudieperioder (90 minutter incl. frokost/dag) c) Kortere selvstudieperioder d) Ingen selvstudieperioder Ved svar a eller c: angiv ønsket længde Spørgsmål 5. I år har det desværre ikke været muligt at reservere lokaler for selvstudieperioderne. Har du savnet et lokale til selvstudieperioderne? a) Ja b) Nej (UDFYLD VENLIGST OGSÅ BAGSIDEN AF SKEMAET!) SPØRGSMÅL VEDRØRENDE INDHOLDET Spørgsmål 6. Opleves MOB som relevant for datalogi? a) Meget b) Noget c) Lidt d) Nej Spørgsmål 7. Opleves MOB som relevant for kurset i funktionsprogrammering? a) Meget b) Noget c) Lidt d) Nej SPØRGSMÅL VEDRØRENDE UNDERVISNINGEN a) Hvilke positive/negative kommentarer har du til Jørgen B. Sands undervisning?: b) Hvilke positive/negative kommentarer har du til Jakob G. Simonsens undervisning?: c) Hvad hedder din instruktor, og hvilke positive/negative kommentarer har du til dennes undervisning? EVENTUELLE YDERLIGERE KOMMENTARER: