Fint og meget velstruktureret kursus. Gode forelæsninger. Velfungerende øvelsestimer / god velforberedt instruktor (hold 5) --- Ganske fin struktur ved undervisning --- Det har været et meget lærerigt kursus --- Rigtig god undervisning - måske kunne du af og til perspektivere lidt mere, dvs. nævne anvendelse, årsager osv. --- Læg MOB senere i forløbet. Det er et hårdt kursus at starte med --- - Kapitlet om alkvantoren og eksistenskvantoren virker kort og ikke så forklarende som de andre kapitler i bogen; derfor var det svært at forstå - Meget gode forelæsninger. Du er god. - Det går hurtig med MOB på kun 1 blok, derfor er øvelserne LIGE efter timen altafgørende: -- De fremmer forståelsen og fortærringen af stoffet. -- Gir mulighed for at stille spørgsmål til stof man ikke forstod under forelæsning (og som man ikke turde spørge om) -- Gir personlig erfaring via opgaveregning; det er guld værd. Hold altid øvelserne LIGE efter forelæsning. --- Meget godt med en så engageret lærer --- Den nye blokstruktur er meget god. Det er rart kun at have 2 kurser ad gangen. Jeg synes ikke at noget bør laves om, men jeg synes at det ville være en god ide at de frivillige hjemmeopgaver bliver obligatoriske da jeg mener at det er nødvendigt at komme til øvelsestimerne og regne opgaver for at kunne klare eksamen. --- Gode forelæsninger, god og pædagogisk forelæser. Læsning af kapitel på forhånd + forelæsning = god forståelse af pensum. Gode og varierede øvelser med tilpas mange faldgruber - dog svært at nå alle (time + hjemme) god sammenhæng med FP-pensum (aha-oplevelser) --- Eftersom at antilemma fylder meget af den nye eksamensform, kunne man godt have brugt mere arbejde i forhold til hvor mange modeksempler man har lavet til øvelsestimen så til næste gang: mere øvelse i antilemma --- Vi har ikke haft mange store opgaver i antilemmaer. Og i den "gamle" eksamensform med 12 spørgsmål, er der kun een opgave med antilemma. Og pludselig fylder antilemma ca 1/3 af eksamen. Selv opgaverne i øvelsestimerne i kap.16 (antilemma) indeholder kun få eksempler/øvelser i antilemma og resten er "counterexamples". Det er mit indtryk at mange har problemer med antilemmas, fordi vi ikke har regnet så mange opgaver. --- Forelæsningerne har været rigtig gode, fordi du formår at forklare emnerne på en pædagogisk måde, med gode eksempler. Samtidig har du været god til at fortælle os om relationen mellem Mob og datalogi. --- Rigtig gode forelæsninger --- Gik ikke op i mob i sommers pga sygdom. Jeg synes den nye blokstruktur er meget bedre grundet vi ikke skal have fire fag => øget fokus på faget. Nedskæringen i antallet af øvetimer i forhold til den "gamle" mob er mærkbart. Jeg savner gennemgang / hjælp til gamle eksamensopgaver med instruktorerne. Jeg synes det giver en "tand" ekstra at få individuel feedback fra en instruktor. Jeg synes ikke dit argument for ikke at lægge spisesedler på nettet holder. De fleste bliver ikke færdige med opgaverne i øvetimerne, grundet for få øvelsestimer i forhold til pensum. --- Rigtig godt kursus med en SUPER forelæser => :-) --- Start timerne kvart over og kør i 45 minutter. Det er ekstremt generende at skulle forlade timer midt i osv --- Giv L8.18.2 et navn. Det bruges ret ofte --- Evt. obl. opgaver (koordineret med FP) Elever op til tavlen og lave / gennemgå opgaver som i FP --- Det er min vurdering af kurset, specielt i starten, var hårdt plaget af spørgsmål. Ikke at der er noget galt med at spørge, hvis man er i tvivl, men de omtalte spørgsmål kunne alle besvares ved at komme til alle (hele) forelæsningerne, eller med et enkelt opslag i bogen. Det forstyrede undervisningen, idet det kun var relevant for den spørgende elev, og fordi spørgsmålene beslaglagde for stor del af forevisningerne. Enkelte gange nåede vi jo ikke igennem det planlagte. Løsning: Lad vær med altid at svare, fordi en elev spørger (kun i tilfælde, hvor spørgsmålene tager overhånd). I stedet kan der opfordres til at læse / slå op i bogen, eller komme, når undervisningen starter. Ellers tak for et godt kursus --- Meget effektiv og præcis gennemgang ved forelæsningerne. Stoffet bliver gennemgået forståeligt. --- Jeg er fuld af beundring over hvor pædagogisk og klart et meget svært indhold bliver gennemgået. Savner en bedre beskrivelse af Y fixpunktkombinatoren --- Ikke andet end: fremragende kursus --- Kanon forelæser!!!